čtvrtek 20. října 2016

Startujeme

Stránek o hře Lady Popular a hlavně LP Módní aréna je opravdu požehnaně ale takové, které by měly být v nejbližších týdnech dokončeny právě zde jsem nikde nenašla... a je to také důvod vzniku alfy a omegy ;) .
Je spousta hráčů, kteří obrázky ze hry využívají kretivně, ale i těch, kteří se prostě jen rádi podívají jak vypadá něco, co nemají v šatníku nebo ve hře vůbec.
Předestírám, že úplné dokončení stránek je běh na dlouhou trať a nebudu tomu věnovat tolik času jako blogu... Každopádně v tuto chvíli se již můžete kochat veškerými VLASY, co ve hře najdete a některými radami a návody, které budou postupem času při dalších událostech doplňovány, případně vylepšovány.
Jediné místo pro komentáře (negativní mažu bez dalších diskusí a obhajování se, provokatéři, trhněte si předem nohou...) bude zde u příspěvků. Pokud bude někde něco fungovat špatně, vyskytne se chyba jiného druhu, budete chtít poradit s něčím, co tu nenajdete nebo budete sami doma, v telce nic,  v ledniččce taky ne a vy se zkrátka budete nudit... pište kamkoliv, uvidím to všude.
PS: Nejsem si úplně jistá, jestli všichni chápou, že vše, co je vlevo je kromě vlasů zatím prázdné :D - tedy že víc, než 274 obrázků (-stáhnout miniatury -vložit sem -ke každému zvlášť přidělit odkaz, někde dva, všechno to zkontrolovat a pak také celé tyhle stránky navrhnout a upravit do finální podoby) jsem bohužel dnes nestihla, páč jsem musela na rande s jedním dvouletým švihákem ♥ ;) .

3 komentáře:

  1. Zdravím, Nino, obdivuji, že jsi se vrhla na takovýhle rozsáhlý projekt, to bude sakra hodně práce.

    Chtěla jsem se zeptat, věci, co sem nahráváš, nejsou jen z LPMA, že? Některé vypadají, že jsou ze staré LP, a v LPMA jsem je nikdy neviděla. Vím, že ve staré byly věci, které do nové nedali (což je dle mého škoda, když už to maj jednou nakreslený).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné :) ale v prosinci mám v plánu menší volno, tak se to do konce roku trošku hne.
      Ano, spousta věcí v nové verzi není, ale v miniaturách ano, proto se to pokouším dohledávat ve verzi staré, zatím mám 100% úspěšnost ;)

      Vymazat