sobota 22. října 2016

Tapety

Nově přidány tapety apartmánu
+ nově aktivováno moderování příspěvků (tzn., že musím já schválit to, co pustím do éteru), protože se už po dvou dnech našla tupá slepice, která princip stránek zřejmě nepochopila a já nemám to srdce nechat jí se tu zesměšňovat. Ale je také pravdou, že mi to zakomplexované kdákání  už z dob blogu celkem leze na nervy a jak jsem předestřela na začátku, nebudu se už v komentářích obhajovat a dohadovat, tohle není aréna pro znuděné frfni a...
... není to ani web pro výuku pravidel vyhledávání v kódech (i když je to jeho druhotnou funkcí), jsou to stránky, kde si obrázky rovnou stáhnete.
Pokud má někdo potřebu vyhledávat v miniaturách, pak př. šatů je v aréně momentálně 810 kousků v možných 73 barvách, 3 velikostech hrudi, některé na dva díly, některé se 6 odstíny kůže... jo, hledejte si, já vás přece nenutím chodit sem ;) já vám to opět chtěla jen usnadnit, to je celé...

PS: Zítra už začnu se šatníkem :D nebojte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat